Her kan referatet fra generalforsamlingen 2024 læses og downloades.
Generalforsamling 2024
Torsdag d. 22. februar 2024 kl. 18:00
Humlehøj-hallen mødelokaler
Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende år i foreningen og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Vi opretter en begivenhed på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 18. feb. 2024.
Dagsorden:
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
- Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
- Fastsættelse af kontingent
- Valg til bestyrelsen, på valg er:
Charlotte Kleinstrup Pedersen – ønsker ikke genvalg
Mathias Rask Junker – ønsker ikke genvalg - Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
- Valg af revisor og revisorsuppleant
- Eventuelt
Generalforsamling 2023: referat
Nedenfor kan referatet fra generalforsamlingen 2023 ses og downloades.
Generalforsamling 2023
Der er generalforsamling onsdag d. 22. februar 2023 kl. 18:00. Det afholdes i Humlehøj-hallens mødelokaler. Hvis du er i tvivl om hvor det er, kan du spørge en instruktør eller et bestyrelsesmedlem om vej.
Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende år i foreningen og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Vi opretter en begivenhed på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 18. feb. 2023.
Dagsorden:
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
- Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
- Fastsættelse af kontingent
- Valg til bestyrelsen, på valg er:
a. Inger Faurholm – ønsker ikke genvalg
b. Sussi Løngaa – ønsker genvalg
c. Jesper Friberg – ønsker genvalg - Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
- Valg af revisor og revisorsuppleant
- Eventuelt
Generalforsamling 2022
Mandag d. 28. februar 2022 kl. 18:00 – Humlehøj-hallen mødelokaler
Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende år i foreningen og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Der vil komme en event på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 23. feb. 2022.
Dagsorden:
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
- Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
- Fastsættelse af kontingent
- Valg til bestyrelsen, på valg er:
- Emil Junker – ønsker ikke genvalg
- Charlotte K Pedersen – ønsker genvalg
- Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
- Valg af revisor og revisorsuppleant
- Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde
Onsdag d. 2. februar 2022
1. Budget
Mobile pay – koster mere end vi får ud af det.
Vi har en god økonomi – så vi kan godt holde arrangementer – hvis der er frivillige til det. Større budget til klubture.
Ang. kørselsgodtgørelse: Bilerne skal fyldes mest muligt op. Vi tager Statens takst, 3,51 kr for de første 20.000 km. Kan få godtgørelse for følgende (og derudover kursusomkostninger betalt af klubben): eksempelvis instruktørkurser, rutebyggerkursus, trænerkursus, førstehjælpskursus… hvis man derefter er villig til at hjælpe klubben med disse kurser.
2. Trænerstatus
Sidst vi snakkede med Michela og Jacob sagde de at de ville starte ungdoms(torsdags)holdet op i Januar. Hvad med Tobias? Følger op med dem.
Ellers må vi annoncere eller reklamere for træner/instruktørkurser til at uddanne nye. Vi kommer til at mangle en instruktør på børnehold 2.
Vi mangler trænere! På hold 1 og hold 2 og højere niveau af træning. Vi skal have efterspurgt frivillig hjælp fra forældrene.
3. Generalforsamling
REKLAMERE FOR GENERALFORSAMLINGEN PÅ FB
Hvis ingen melder sig er Jesper dirigent. Mandag den 28. februar kl 18.00. Tjekke hvem der er på valg. Charlotte og Emil på genvalg.
Til generalforsamling: vi har penge til overs, hvis der er nogen der har lyst til at stå for et arrangement, har vi penge til det. Også offentliggøre dette på facebooksiden.
4. Udstyr
Vi vil gerne leje en kran – og har sat penge af til det, men de kan ikke køre på gulvet. Spørg Christian til råds. Hellere leje en kran i to weekender om året? Det koster omkring 1800 kr per dagsleje. Hellere leje end købe, da det er dyrt med vedligehold.
Lave nogle arrangementer hvor der tages store mængder greb ned for at lave en kæmpe rutebyggeweekend – både med professionelle rutebyggere og amatører. Sætte plader ud på gulvene for at den kan køre på gulvet midlertidigt. Sussi er villig til at arrangere weekenderne.
Køb af nye greb – det står i vores budget.
Vi venter med at købe nye seler, da vi ikke har brug for dem lige pt.
Ny teleskopstige. Den køber Mathias.
5. Klatretider
Hvis vi kan få tider om onsdagen – måske forbeholde den dag til rutebyg og kurser? Jesper undersøger det. Det er kun folk med kode der kan åbne om søndagen – og de SKAL annoncere at de åbner klubben. Følg med på facebooksiden om vi har åbent om søndagen.
Fx “jeg åbner på søndag fra kl 10-12.30, er ikke instruktør, så du skal have K1. Der rutebygges, så der kommer til at larme”
6. Medlemsskab
Der er nogle medlemmer der udøver frivilligt arbejde men ikke klatrer. Vi giver dem gratis medlemsskab – det handler i denne omgang om Kim & kasseren
Klistermærket skal være synligt fremadrettet. Sæt det på kalkposen. Kontingent betales senest d. 15. februar. Der er plastiklommer i skabet.
7. Kursus rutebygger
Se under 4. udstyr.
8. Kørselsgodtgørelse
Se under 1. budget.
9. Eventuelt
Invitation til Generalforsamling 2020
Torsdag d. 27. feb. 2020 kl. 18:30
Humlehøj-hallen mødelokaler
Der ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende foreningssår og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Der vil komme en event på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 13. feb. 2020.
Dagsorden
1. Valg af dirigent og referent
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4. Behandling af indkomne forslag
5. Fastsættelse af kontingent
6. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
7. Valg til bestyrelsen jf § 13
Hannna Spilling: ønsker ikke genvalg
Christian Patsche Kjeldsen: ønsker ikke genvalg
8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
9. Valg af revisor og revisorsuppleant
10. Eventuelt
Generalforsamling 2019
Indbydelse til generalforsamling
Kære medlemmer.
Tirsdag den 26. Februar kl 20 afholdes generalforsamling for Sønderborg Klatreklub. Mødet afholdes i Humlehøjhallen, mødelokale 2 ( cafeteria ved svømmehallen) 20:00-21:00. Det er dagen hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende foreningsår og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid. Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være sendt på mail til bestyrelsen inden 20. Februar. Mailadressen er: soenderborgklatreklub@gmail.com
Håber at se mange af jer
Vel mødt
Vh bestyrelsen
Kom til Klubdag
Vind 2 billetter til Sport 2018!
Kære medlemmer
Klubben har fået to billetter til Sport2018 i boxen, Herning d. 5. Januar kl 21. De to billetter har et af vores medlemmer anledning til at vinde. Hvis du er interesseret så send en mail til soendeeborgklatreklub@gmail.com med navn. For at deltage i lodtrækningen skal du selvfølgelig ha betalt kontingent for det sidste halvår. Vi trækker den heldige vinder 15. December. Så hvis du vil være med til at hylde dansk idræt og udøvere, så gi endelig lyd 😊. Læs mere om arrangementet her:https://www.mch.dk/oplevelser/mesterskaber-sport/sport-2018
Mvh bestyrelsen