Generalforsamling 2023

Der er generalforsamling onsdag d. 22. februar 2023 kl. 18:00. Det afholdes i Humlehøj-hallens mødelokaler. Hvis du er i tvivl om hvor det er, kan du spørge en instruktør eller et bestyrelsesmedlem om vej.

Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende år i foreningen og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.

Vi opretter en begivenhed på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 18. feb. 2023.
Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
  6. Fastsættelse af kontingent
  7. Valg til bestyrelsen, på valg er:
    a. Inger Faurholm – ønsker ikke genvalg
    b. Sussi Løngaa – ønsker genvalg
    c. Jesper Friberg – ønsker genvalg
  8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  9. Valg af revisor og revisorsuppleant
  10. Eventuelt

Generalforsamling 2022

Mandag d. 28. februar 2022 kl. 18:00 – Humlehøj-hallen mødelokaler

Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende år i foreningen og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.

Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.

Der vil komme en event på Facebook hvor man kan tilmelde sig.

Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 23. feb. 2022. 

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
  6. Fastsættelse af kontingent
  7. Valg til bestyrelsen, på valg er:
    1. Emil Junker – ønsker ikke genvalg
    2. Charlotte K Pedersen – ønsker genvalg
  8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  9. Valg af revisor og revisorsuppleant
  10. Eventuelt

Referat af bestyrelsesmøde

Onsdag d. 2. februar 2022

1. Budget

Mobile pay – koster mere end vi får ud af det.
Vi har en god økonomi – så vi kan godt holde arrangementer – hvis der er frivillige til det. Større budget til klubture. 
Ang. kørselsgodtgørelse: Bilerne skal fyldes mest muligt op. Vi tager Statens takst, 3,51 kr for de første 20.000 km. Kan få godtgørelse for følgende (og derudover kursusomkostninger betalt af klubben): eksempelvis instruktørkurser, rutebyggerkursus, trænerkursus, førstehjælpskursus… hvis man derefter er villig til at hjælpe klubben med disse kurser.

2. Trænerstatus

Sidst vi snakkede med Michela og Jacob sagde de at de ville starte ungdoms(torsdags)holdet op i Januar. Hvad med Tobias? Følger op med dem.
Ellers må vi annoncere eller reklamere for træner/instruktørkurser til at uddanne nye. Vi kommer til at mangle en instruktør på børnehold 2.
Vi mangler trænere! På hold 1 og hold 2 og højere niveau af træning. Vi skal have efterspurgt frivillig hjælp fra forældrene.


3. Generalforsamling

REKLAMERE FOR GENERALFORSAMLINGEN PÅ FB
Hvis ingen melder sig er Jesper dirigent. Mandag den 28. februar kl 18.00. Tjekke hvem der er på valg. Charlotte og Emil på genvalg.
Til generalforsamling: vi har penge til overs, hvis der er nogen der har lyst til at stå for et arrangement, har vi penge til det. Også offentliggøre dette på facebooksiden.


4. Udstyr

Vi vil gerne leje en kran – og har sat penge af til det, men de kan ikke køre på gulvet. Spørg Christian til råds. Hellere leje en kran i to weekender om året? Det koster omkring 1800 kr per dagsleje. Hellere leje end købe, da det er dyrt med vedligehold. 
Lave nogle arrangementer hvor der tages store mængder greb ned for at lave en kæmpe rutebyggeweekend – både med professionelle rutebyggere og amatører. Sætte plader ud på gulvene for at den kan køre på gulvet midlertidigt. Sussi er villig til at arrangere weekenderne. 
Køb af nye greb – det står i vores budget.
Vi venter med at købe nye seler, da vi ikke har brug for dem lige pt.
Ny teleskopstige. Den køber Mathias.


5. Klatretider

Hvis vi kan få tider om onsdagen – måske forbeholde den dag til rutebyg og kurser? Jesper undersøger det. Det er kun folk med kode der kan åbne om søndagen – og de SKAL annoncere at de åbner klubben. Følg med på facebooksiden om vi har åbent om søndagen.
Fx “jeg åbner på søndag fra kl 10-12.30, er ikke instruktør, så du skal have K1. Der rutebygges, så der kommer til at larme”


6. Medlemsskab

Der er nogle medlemmer der udøver frivilligt arbejde men ikke klatrer. Vi giver dem gratis medlemsskab – det handler i denne omgang om Kim & kasseren 
Klistermærket skal være synligt fremadrettet. Sæt det på kalkposen. Kontingent betales senest d. 15. februar. Der er plastiklommer i skabet.


7. Kursus rutebygger

Se under 4. udstyr.


8. Kørselsgodtgørelse

Se under 1. budget.


9. Eventuelt

Invitation til Generalforsamling 2020

Torsdag d. 27. feb. 2020 kl. 18:30
Humlehøj-hallen mødelokaler
Der ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende foreningssår og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Der vil komme en event på Facebook hvor man kan tilmelde sig.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: sussi@mac.com senest d. 13. feb. 2020.

Dagsorden
1. Valg af dirigent og referent
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4. Behandling af indkomne forslag
5. Fastsættelse af kontingent
6. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
7. Valg til bestyrelsen jf § 13
Hannna Spilling: ønsker ikke genvalg
Christian Patsche Kjeldsen: ønsker ikke genvalg
8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
9. Valg af revisor og revisorsuppleant
10. Eventuelt

Generalforsamling 2019

Indbydelse til generalforsamling

Kære medlemmer.
Tirsdag den 26. Februar kl 20 afholdes generalforsamling for Sønderborg Klatreklub. Mødet afholdes i Humlehøjhallen, mødelokale 2 ( cafeteria ved svømmehallen) 20:00-21:00. Det er dagen hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende foreningsår og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid. Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være sendt på mail til bestyrelsen inden 20. Februar. Mailadressen er: soenderborgklatreklub@gmail.com

Håber at se mange af jer

Vel mødt

Vh bestyrelsen

Vind 2 billetter til Sport 2018!

Kære medlemmer
Klubben har fået to billetter til Sport2018 i boxen, Herning d. 5. Januar kl 21. De to billetter har et af vores medlemmer anledning til at vinde. Hvis du er interesseret så send en mail til soendeeborgklatreklub@gmail.com med navn. For at deltage i lodtrækningen skal du selvfølgelig ha betalt kontingent for det sidste halvår. Vi trækker den heldige vinder 15. December. Så hvis du vil være med til at hylde dansk idræt og udøvere, så gi endelig lyd 😊. Læs mere om arrangementet her:https://www.mch.dk/oplevelser/mesterskaber-sport/sport-2018
Mvh bestyrelsen

Indbydelse til generalforsamling

Generalforsamling Onsdag d. 28. feb 2018 kl. 18:00 i Humlehøj-hallen mødelokaler 2

Der er ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende forenings år og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.
Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.
Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: soenderborgklatreklub@gmail.com senest d. 14.feb. 2018.
Dagsorden
1. Valg af dirigent og referent
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4. Behandling af indkomne forslag
5. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
6. Fastsættelse af kontingent
7. Valg af formand
8. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer
9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
10. Valg af revisor og revisorsuppleant
11. Eventuelt

Generalforsamling Mandag d. 27. feb 2017 kl. 18:00

Humlehøj-hallen mødelokaler

Der ordinær generalforsamling i Sønderborg Klatreklub. Det er dagen, hvor vi vælger bestyrelsen for det kommende forenings år og tager vigtige beslutninger for klubbens fremtid.

Vel mødt til en spændende generalforsamling, hvor vi vil få en bid mad og du kan komme til orde og bruge din stemme.

Der vil komme en event på Facebook hvor man kan tilmelde sig.

Forslag som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen pr. e-mail: soenderborgklatreklub@gmail.com senest d. 13. feb. 2017.

Dagsorden

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
  6. Fastsættelse af kontingent
  7. Valg af formand
  8. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer
  9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  10. Valg af revisor og revisorsuppleant
  11. Eventuelt

Udviklings Workshop

Til Alle Medlemmer!
Vær med til at videreudvikle vores klatreklub!

Vi afholder en klubudviklings workshop:

Torsdag d. 29/9 17:00-21:00

I den forbindelse får vi besøg af Dansk Klatreforbund der kommer med en række oplæg og konkrete forslag som vi kan tage udgangspunkt i.

Kom og vær med til at løfte vores klub. Vi skal kigge på:

– Ny tilgang til introforløb

– Ny struktur på træning for unge og voksne

– Ny struktur på børne- og junior holdtræning

– Nye ambitioner på drift af rutebygning i klubben inkl. helt ny uddannelse

Er du bare nysgerrig? Eller har du lyst til at give en hånd med? Har du forslag/input til os? ALLE er velkomne til at deltage og klubben søger for lidt mad i løbet af aftenen J

VEL MØDT!

Med venlig hilsen

Bestyrelsen